Zomerligplaats aanvragen

 

Hoe werkt het?

U kunt een zomerligplaats aanvragen indien u lid bent of wordt van de vereniging.

Wij kijken of er een ligplaats beschikbaar is voor u. Als er geen ligplaats beschikbaar is plaatsen wij u op de wachtlijst. Wij hebben meerdere wachtlijsten voor verschillende lengtes van schepen. Elk jaar rond oktober/november wordt er een nieuwe indeling gemaakt voor de ligplaatsen. Als er dan een ligplaats beschikbaar komt zullen wij contact met u opnemen. U kunt de ligplaats accepteren of niet. Accepteert u de ligplaats niet, dan benaderen wij de volgende persoon op de wachtlijst. Bij het niet accepteren van de ligplaats zullen uw naam en bootgegevens gewoon op de wachtlijst blijven staan en zullen wij het volgende jaar weer contact met u opnemen wanneer er een ligplaats voor u vrij is gekomen. 

 

CONTACT

BOOTGEGEVENS

Wij wijzen u erop dat indien u een ligplaats in onze haven heeft, u verplicht bent tenminste een WA-verzekering te hebben voor uw boot.

Graag wijzen wij u op onze privacyverklaring. Hierin staat hoe wij omgaan met uw gegevens.

Wij doen geen zaken met bemiddelende organisaties of websites. Alleen mensen die rechtstreeks met WV Lelystad hebben overlegd over het innemen van een ligplaats worden geholpen bij beschikbaarheid van een passende plek. Aanvragen die via 'bemiddelingsbureaus' of 'bemiddelingssites' tot stand komen worden niet in behandeling genomen en geven geen enkel recht op een ligplaats, ook niet als daarvoor reeds geld is betaald aan de bemiddelende organisatie.

Beveiligingscode Beveiligingscode

 
 

Adres

Watersportvereniging Lelystad

Houtribhaven 2, 8242 PC Lelystad

 

Contact havenkantoor

Telefoon: 0320 260198

Mail: retseemnevah.[antispam].@wvlelystad.nl

 

Contact administratie

Telefoon: 0320 260424

Mail: ofni.[antispam].@wvlelystad.nl